O nás
LENS CENTRUM funguje už od roku 1993 (podrobnosti se můžete dočíst na stránce věnované naší historii). Naše jméno, a zejména pověst s ním spojená, pro nás vždy byla, je a bude prioritou.
Řídili jsme se prostými zásadami vycházející z férového přístupu k vám, zákazníkům, a dostatečné míry sebereflexe. Rádi bychom vás seznámili s hodnotami, které jsou pro naše podnikání důležité
- „Náš zákazník, náš pán“. Otřepaná fráze? Možná. Ale ruku na srdce – kolik společností, a zejména pak prodejen s optikou, ji má na paměti? Ne, nechceme se pouštět do laciného osočování. My zkrátka víme, že nemůžeme být dlouhodobě úspěšní bez spokojených zákazníků. A řídíme se tím. Nic víc, nic míň.
- Svou chybu přiznáme. Naši práci provádíme s maximálním nasazením – pečlivě, profesionálně. Baví nás. Naše práce je pro nás zároveň koníčkem. I přesto se nám občas něco nepovede. Leccos odhalíme sami systémem vnitřní kontroly, ale přiznáváme se - tu a tam nám nějaká ta chyba uteče. Stavíme se k tomu čelem a vždy tak, abychom ji k vaší spokojenosti napravili, resp. pro to udělali maximum možného.
- Férová odměna. Naší ambicí není podbízet se vám nepřiměřeně nízkými cenami. Ostatně, z naší historie víme, že „nejlevnějším“ obchodům zkrátka nemůžeme cenově konkurovat. Statut profesionality spolu s požadavky na kvalitu však nejsou zadarmo. Vězte, že u nás naleznete vždy to nejlepší pro vaše potřeby. Svou cenovou politiku řídíme tak, abychom byli konkurenceschopní. To znamená, abyste u nás srovnatelnou službu na relevantním trhu pořídili nejlevněji.
- Chováme se tak, jak chceme, aby se ostatní chovali k nám. Korektně, profesionálně. Respektujeme odlišný názor, očekáváme stejný náhled protistrany.
- Preferujeme "rodinný" a "majitelský" přístup. Stavíme náš tým vždy tak, aby fungoval nejen profesionálně, ale také lidsky - ceníme si dobrých vztahů uvnitř týmu stejně tak jako těch s našimi zákazníky. Lidé, kterým LENS CENTRUM patří, se osobně podílí na jeho chodu. Na denní bázi je zajímá, co se děje.
Pokud jste s našimi službami spokojeni, sdělte to, prosím, dalším lidem nebo nám pošlete svou referenci k zveřejnění. Máte-li na srdci výtku či jste nebyli s něčím spokojeni, řekněte to nám. Nejkorektnější bude obrátit se přímo na odpovědného pracovníka v obchodě. Nepochodíte-li nebo budete-li pro to mít své důvody, kontaktujte prostřednictvím naší knihy přání a stížností přímo majitele LENS CENTRA. Slibujeme vám, že se problémem budeme patřičně zabývat. Děkujeme.